måndag, december 17, 2007

233. Symbolen för vårt ideal

...för sanningen, friheten, tro och moral.

Uggla-kvällen fortskred med att ta tag i disken som inte alls var så farlig som jag trott när jag satt på skygglapparna på väg förbi diskbänken. Har slagit in de två sista julklapparna. Det tragiska är att jag just då kom på ett skitsnyggt sätt att slå in julklappar på, och så fanns det inga fler att slå in ):
Men men, två blev riktigt snygga iallafall, och resten blev bra men inte lika (:

Marsvinen fick inte komma ut idag, men jag tror det blev nöjda med lite mer hö och godis. Har lite funderingar på hur jag ska fixa röran under buren, men jag tror jag kommit på en lösning. Så om jag orkar imorgon ska jag ner i förrådet och kolla runt lite efter en större cykelkorg. Och kolla om marsvinens lådor får plats under mitt skrivbord utan att vara i vägen. Så kan det bli riktigt bra (:

Nu ska det bara fram lite mera julpynt sen är det läggdags och läsdags. Läser för tillfället Grabben i graven bredvid för fjärde gången. Läste nyss ut Tarzans tårar som är rörande kul (:




"Jag sitter så skrämd i min tvåa och ser statens television.
Där säger en tv-hallåa godnatt till vår fria nation"

Inga kommentarer: