söndag, januari 25, 2009

476. Önskar mig en kram

Det blev alternativ 2. Vattnet hos mamma var iskallt, vägen hem var hal. Men Sanfrid låg snällt på framsätet nästan hela vägen och pep bara litegrann om man jämför med hur Signe lever om när hon åker bil.

Det blev inte en film hos Jocke, det blev tre! Innan dess gick vi till Ica och jag var dödens nära att slå ihjäl mig på deras hala golv. På något mirakulöst sätt lyckades jag hålla mig på fötter och det var nog bara Joakim som såg. Men det kändes som att det såg jävligt kul ut ^^

Så jag kom hem alldeles nyss och ska lägga mig så snart jag hunnit varva ner lite. Efter två dagars onyttigt ätande är det imorgon dags för simhallen eller en riktigt svettig promenad. Tänkte mig att gå åt något håll jag inte brukar gå åt. Kanske till Råby centrum och köpa clementiner? (:

Inga kommentarer: