lördag, september 27, 2008

377. How can you say you should be free and I should pay and pay?

Det är lördag. Det är det enda positiva med den här dagen. Försöker få ordning men det går så sakta och jag blir hela tiden motarbetad.

Mormor vill åka til återbruket och det skulle jag också behöva men jag orkar inte. Inte idag. Inte nu. Det susar så hemskt i mitt öra nuförtiden att jag knappt hör vad jag tänker längre. Det gör mig ledsen, jag hoppas verkligen att det kommer att gå över.

Jag är nog lite ledsen idag.

Jag har inte satt ihop hemmabion ännu, vill inte börja med det när resten ser ut som skit. Undrar om jag kommer att få till det eller om det kommer bli förjävligt. Hur som helst så längtar jag tills jag kan få ordentligt ljud, har saknat det. Vill kunna gå runt i hela lägenheten och städa och pula och fortfarande höra musiken bra. Inget ont om min dator, men något hävligt ljud har den ju inte fått medfött, om man säger så.

Inga kommentarer: