tisdag, juli 14, 2009

658. Late late late

Maaaaassa mycket är klockan men ändå har jag fått lite gjort. Men medans jag gjort allt som jag gjort så har det mesta som kan gå fel också gått fel. Är det vad man brukar kalla Murphys lag? Lagen om all jävlighet? Om något kan gå åt helvete så gör det det?

Iallafall så har jag tömt mitt skafferi på mat och flyttat den till nya lägenheten (igår var det kläder). Sen har jag packat typ 6 flyttkartonger till. Blandar hej vilt. Ser det som lite spänning att packa upp sen.

- åh! en packe servetter bland trosorna! och kolla här! lite plåster bland besticken! nämen! en kudde bland böckerna! och så vidare.

Utsikt från balkongen. Har aldrig bott så högt förut.
Får sjuka tvångstankar om att jag tappar ner min kamera.
Eller en katt. Eller lillebrorsan!


?


Kan då vara tryggt att jag inte ens har någon katt här, att jag har rem på kameran och att lillebror är 15 år och inte så "lätt-tappad" och jag inte brukar gå omkring och bära på honom.

Inga kommentarer: