onsdag, september 09, 2009

677. High way to hell

En lång dag har passerat och är snart slut. Jag sitter i sängen som delvis har varit min skolbänk idag och lyssnar på Nicklas och Jessica som sitter och försöker sjunga High way to hell till akustisk gitarr. De är trötta, flamsiga och jätteroliga och det ska bli så sjukt skönt att sova snart!

Imorse cyklade jag med Nicklas till Skoljoggen och sen hem igen. Sen tog det ett tag innan jag kom igång, men från klockan 13 till 16 satt jag på biblioteket och läste igenom de kapitel jag skulle inför morgondagens föreläsning. Intressant, men långsamt!

Och sist men inte minst: Det var tacobuffé-dags med Jessica och Nicklas och vi blev så mätta och glada såå. Sen kollade vi in filmen från kräftskivan och kvällens avsnitt av Idol. Grejt kväll! Nu är det sovdags, tack så mycket!

Ps. Bilden är klickbar och underbart vacker. Det är en kreation jag gjorde i sann högstadieanda med Nicklas i våras. Minns inte vems håret var, men ögonen och näsan är iallafall från Fredrik Reinfeldt, en bild jag hittade i Land, världens värsta pensionerade-bondfru-tidning. Ds.

Inga kommentarer: