onsdag, januari 23, 2008

256. This type of surgery.

Jag tittade på något hemskt program om en väldigt överviktig kvinna. Jag byter kanal.

Det var ett tag sedan jag skrev något, och det har att göra med att jag inte gjort något. Eller så. I lördags var det Teliaparty här, uppstyrt av Josef själv. Vi hade kul, men jag saknade kärngänget. Nina var i fjällen, Hanna var borta, Maria renoverade sin lägenhet och Jocke var sjuk. Kunde varit ännu roligare med andra ord. Men det var okej.

På Blue moon träffade jag söta Ida och vi hann prata lite innan vi tappade bort varandra. Jag slog rekord och kom inte i säng förrän strax före fyra på morgonen, grattis till mig. Men söndag förmiddag var jag vaken utan biverkningar förutom allmän håglöshet. Det släppte vid 18-tiden då jag samlade ihop lite sopor och en massa glas från mina kära arbetskamrater. And that was it.

Det är nu mitt i veckan, och arbetet går framåt. Min bonus har tickat sig upp till 2400 kronor och det går stadigt vidare. Jag har förhoppningar.

Inga kommentarer: