onsdag, januari 30, 2008

262. Lång dag.

Halv sex ringde jag och kollade om Nina var vaken, det var hon.
Kvart i sju for jag ner i garaget.
Klockan sju klev Nina in i bilen (jag hade kört fel en liten gång)
Klockan 7:27 kom vi till Hallstahammar och hoppade in i Anns bil
Klockan 10:00 kom vi fram till Telia i Karlstad

Jag medlyssnade med Jon, han var jättekul.
Vi åt lunch i personalmatsalen.
Jag medlyssnade med Anders, han var hur mysig som helst.

15:20 åkte vi.
18:15 kom jag hem
18:45 hämtade mormor och Margareta mig
19:00 började konserten
20:50 kom jag hem och diskade. Nu ligger jag bara i sängen och väntar på välförtjänt sömn.


På väg hem


Sammanfattningsvis: Karlstad var underbart, och kamraterna var hur trevliga som helst. Jag lärde mig lite nya kul saker, och myste åt den söta dialekten.

Konserten var jättekul, det var den verkligen. Jessica var där såklart, och jag träffade på Tony en snabbis. Josef var där, men han mådde inte alls bra /:

Inga kommentarer: