söndag, mars 30, 2008

305. Vart tog tröttheten vägen?

Alldeles nyss höll jag på att somna sittande i sängen (igen, det är ena jädra tabletter jag fick) men så skulle jag bara göra mig iordning för kvällen. Vips! Så var jag pigg.

Jag har köpt nya produkter till ansiktet. En tvätt, en skrubb och en kräm. Vet inte om det är bra än, men det känns faktiskt jävligt bra. Får hoppas att jag känner rätt.

Snart smäller det!
* Om en vecka räknar jag med att vara färdigflyttad.
* Om två veckor räknar jag med att det är färdigstädat och att jag lämnar ifrån mig nyckeln, och så är det afterwork med brudarna.
* Om tre veckor kommer jag hem från London och har förhoppningsvis haft skitkul.
* Om fyra veckor har jag varit på Gotland och hämtat mammas valp.
* Om fem veckor har jag varit på lillebrors konfirmation, och hämtat hem nya bebisen! Det blir nog en Sally. Sally & Signe.
* Om sex veckor vet jag inte vad som händer, men det blir säkert bra.

Ansiktet känns så skönt att jag längtar till imorgon när jag får kleta på det igen ^^

Good night!

Inga kommentarer: