måndag, mars 31, 2008

306. Blondinbella

Jag hade inte tänkt ha en åsikt om saken eftersom jag tycker hela grejen är extremt.. ovärd att ha en åsikt om. Men nu måste jag. Jag måste ha några åsikter.

Blondinbella har inte levt det liv hon skulle behöva för att veta vad det innebär att alla i ens omgivning inte har allt. Hon har nog aldrig behövt något, hon har redan haft det. Men iallafall så slår det ju rekord i töntighet när jag läser det här. Isabella Löwengrips pappa tycker helt ärligt att hennes skola, Jensen gymnasium, ska betala henne för att vara ambassadör för skolan. Eftersom hon gör reklam för dem. Eller rättare sagt, hon nämner att hon går i den skolan på sin blogg.

Töntigt. Larvigt. Barnsligt. Skrämmande. Otroligt omoget och så sjukt mkt storhetsvansinne Jag brukar sucka på jobbet att en del kunder har lite storhetsvansinne och tror att Telia ska kunna fixa precis allt, och om de inte kan det så är det sjukt dåligt av ett så stort företag bla bla bla. Men det här tar verkligen priset.

Men det finns iallafall en motståndsrörelse, haha.

Det allra sjukaste presenteras som precis så sjukt det är i det här inlägget. Hon verkar helt enkelt inte fatta ett skit. Varför finns det folk som hatar att andra bär päls? Jo, för att djuren som blir mössor och jackor och vskor och skit får lida så hemskt för att behaga oss. Annars vore det väl inget konstigt att vi värmer oss med päls. Men för fan.

Inga kommentarer: