tisdag, maj 13, 2008

326. Got a minute?

Jag har sett att det står helt fel tid på inläggen, men jag har inte orkat bry mig. För jag vet inte var jag rättar till det. Och jag glömmer det.
(Update: Jag fixade det! Det var inställt på typ Falklandsöarna eller nåt annat spännande ställe i världen)

Jag tittar på Navy CIS och jag behöver inte ha dåligt samvete för jag är sjuk och jag betalar tv-licens. En himla massa licens om du frågar mig. Det gör du såklart inte, så jag svarar ändå: En jädra massa tv-licens betalar jag.

Det blir mycket tv när man är hemma och är sjuk, och ändå kan man inte göra nåt annat för det orkar man inte. Nu har inte solen skinit så mycket idag, men annars hade det inte varit helt fel med en liten promenad med kameran. Tillsvidare en bild från promenaden i Stjärnvik i lördags.


Inga kommentarer: