torsdag, maj 15, 2008

332. Everybody's looking for that something..

..one thing to make them all complete.



Jag somnade på soffan och vaknade till en sjuk inledning till programmet Medium på tv4. Läskigt värre var det och jag fattade först intevar jag var, och sen visade det sig att jag har feber så förvirringen var kanske inte så konstig.

Iallafall! Så ringde telefonen och jag kopplade först inte vem det var, och eftersom det redan ringt två telefonförsäljare väntade jag mig nåt sånt. Men det var David ^^ Bla bla bla vad jag pratade, vet inte om jag tagit för mycket alvedon eller för lite. Snurrigt värre men väldigt trevligt att inte vara bortglömd här på Stohagen.

Det är nåt skit på tv och nu har jag fått blodsmak i munnen. Ingen mer som vill prata? Har ingen som jag vågar ringa så här sent, men jag är uppe en stund till ,)

Inga kommentarer: