fredag, augusti 01, 2008

363. Lite bilder från semestern på landet

Så kommer det iallafall ett par bilder från veckan som gått (bilderna är klickbara). Nu till kvällen börjar jag bli riktigt trött. Har packat färdigt allting utom kameran och usb-minnet. Undrar hur jag ska komma i säng i tid så jag orkar gå upp imorgon. Tur att jag duschat nu ikväll så jag slipper kl sex imorgon (: Jag ser fram emot fotoutrustningen som kanske kommer hem från Hongkong om någon vecka. No heavy stuff, men ändå!

Men nu är det dags att göra iordning det sista och försöka sova.
Ha det bra alla, så höres vi.


En heldag i solen med finaste Elina

Elina har en galen katt som heter Julia

Tor och Ricky fick testa en ny stajl

Var hos pappa en stund, det var superfint väder.


- Catch you on the flip side -

Inga kommentarer: