torsdag, augusti 14, 2008

365. Nu är det läggdags.

Från och med imorgon gäller följande: Jag kollar min mail en eller kanske två gånger om dagen. Däremellan är min dator hemma inte påslagen överhuvudtaget. Jag mår bara dåligt av att trippa runt den och kolla vad som händer. Bloggarna kan vänta och något annat vettigt gör jag inte, mer än väntar. Och väntar. På något som aldrig kommer att hända, det vet jag och det gör mig ledsen. Jag kommer tillbaka när jag orkar igen, kanske om en månad, kanske om en vecka, kanske om ett år. Kanske aldrig, kanske på en gång. Den som behöver ha tag i mig får tag i mig.

Läget är alltså att jag finns att få tag i det behövs, men tillsvidare via mail eller telefon. jag går inte under jorden, men låter väl bara huvudet sticka upp, om man kan säga så.

In case I don't see you, good afternoon, good evening, and good night!

Inga kommentarer: