onsdag, augusti 13, 2008

364. Öland

Det var en bra vecka på Öland men det var inte så fint väder som man kanske kunnat önska. Bilder finns att titta på i min bilddagbok, men jag tänkte visa någon här iallafall. Vi hade det himla fint trots vädret, att madrassen var stenhård och att det sprang möss i väggarna (:

Idag var tredje dagen på jobbet och det har gått ganska fort, men idag var jag trött och somnade när jag kom hem. Sen ringde det på dörren och utanför står en lustig liten figur och frågar om jag har en röd cykel nedanför, för den är tydligen olåst. Hjärnan tuggade lite innan jag hasade mig ner och låste den. Bussig granne för övrigt.

Men nu är jag iallafall trött och borde kolla mina grejer till imorgon, för det blir morgonsim! Det blir nog någon mer bild från semestern senare.



Cykeln som Elina köpte på Öland

Inga kommentarer: