onsdag, februari 24, 2010

744. Bra eller dåligt, det är frågan

Jag tänkte först skriva att det varit en bra dag idag, men kom på att jag faktiskt precis i detta nu sitter och är sjukt irriterad. Så jag korrigerar:

Skoldagen har varit riktigt bra. Efter mycket om och men är debattartikeln inlämnad i slutversion och jag har kläm på vad rapporten ska handla om (och att den inte alls ska lämnas in om en vecka, utan om tre veckor). Grupparbetet går väl inte direkt dåligt, men det är tråkigt. Tur för mig att jag har världens bästa kamrater i gruppen och att det inte är dödens seriöst hela tiden.

Jag skulle vilja lägga in en bild, men de enda nyare bilderna jag har är på katterna. Det har varit så sjukt mycket katter senaste tiden så jag skiter i en till bild på dem. Nu ska jag försöka städa fast jag inte har nån lust alls.

Och förresten är den ena katten just nu instängd i klädkammaren, och den andra i badrummet. Så här lugnt och skönt har det inte varit på hela månaden sedan de kom.

Inga kommentarer: