söndag, december 02, 2007

220.

Klockan är 41 minuter över midnatt, men "natten är ung, gumman" så det är inte läggdags ännu

Tor har redan däckat i soffan. Jag har inte varit ensam ikväll, för Ida kom förbi. Vi hade tänkt hämta mat på stan, köpa lite godis och kolla på film. Det slutade med att vi åt lite Riesen, drack varsin cider, och pratade oss igenom hela Troja :D

Lyssnar på en loop av några av de låtar jag knarkar just nu:

Alicia Keys - No one
Plain White T's - Hey there Delilah
Kate Nash - Foundations
John Denver - Annie's song
Helene Sjöholm - Gabriellas sång
Elton John - Candle in the wind

Alla låtarna har satt sig som tatueringar i mig, jag må
ste bara lyssna mer och igen och igen. Jag knarkar oftast ett fåtal låtar åt gången, det här är nog rekord i antal. Jag brukar nynna med lite tyst för mig själv men jag har så attans ont i halsen att det inte är någon bra idé.



Inga kommentarer: