tisdag, december 11, 2007

225. We can't go on together with suspicious minds

Klockan är snart elva på kvällen och precis som de fem senaste nätterna kan jag inte sova fast jag är trött. Blä. Kort rapport om onsdagen iallafall:

Vi sminkade oss och larvade oss på jobbet och for till Strike. Det bowlades och bröts naglar i en och en halv timme. Julbordet var trevligt, även om de flesta av tanterna klagade på kvalitéten. Men, musslor?! Weird tillskott på ett julbord tycker jag. Lekledaren Joakim delade ut priser, för mitt lag (som vann!) blev det varsin biobiljett (: Så nu har jag fem stycken i plånboken, haha.

Sen gick Joakim hem /: Vi andra fortsatte hem till mig för diverse alkoholintag och fix av håret. Hysteriskt roligt, till och med Solveig fick sig några kramar. Efter att Josef supit mig halvt under bordet (de andra var inte bättre) så gick vi den korta promenaden till Pluto där det var dimtjockt med folk. Det knäppaste var att jag träffade Joel, vars mormor och morfar var mina första arbetsgivare när jag var typ 13 år. Han kom nog inte ihåg mig så bra, men ändå.

Vi var där i flera timmar, men det kändes inte riktigt så. Men till slut var det dags att gå hem, och hem gick jag. Tur man inte hade långt (:



Inga kommentarer: