onsdag, april 02, 2008

307. Ingenting är omöjligt.

Känns fint det här. Det är onsdag och dagen på jobbet har varit så där. Sen lastade vi lite grejor som mamma sen körde hem med. Sen visade jag lägenheten för ett par från Uppsala och sen gick jag hem och slöade.

Jag var precis på väg att somna när jag tänkte att neej, jag ska fan packa de två sista lådorna. Sagt och gjort. Sen skulle jag bara packa mina extratäcken. Ett låg för långt in i överskåpet. Vi har flyttat alla stolar. Jag hoppade. Jag landade på kanten till garderoben. Där låg jag mitt på sovrumsgolvet och ylade.

Så nu är det lindan fot i högläge och en dos av de där jädrans tabletterna. Får krypa till jobbet imorrn om det inte är bättre. Kul! Kul för mamsen som ska hjälpa mig flytta på fredag, Kunde jag inte fått stuka den på söndag? ):


It will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end <3

Inga kommentarer: