onsdag, april 16, 2008

315. Nick Pitera



Jag diggar verkligen den här killen, tycker han är kool. Och vilken haka! Hehe.

Dagen har varit intensiv som bara den. Jag har sålt min tvättmaskin (äntligen), cyklat hem och varit på ica två gånger. Hannah har varit här (åh vad jag tycker om Hannah) och hon hjälpte mig lasta bilen full. Sen har jag varit hos Viktor och lodat på youtube en stund, och kom hem till min ensamhet alldeles nyss. Jag har nog inte riktigt insett hur mycket jag saknat att vara med honom.

Så gentligen har jag sorg ikväll. Kvar på Haga hos Viktor är nämligen Signe, Sigrid, Solveig och Signhild. De fem bästa under mina senaste år är tillsammans, men utan mig. Det är sjukt ensamt hos mig nu, och jag tittar efter Signe hela tiden. Och med lite fina Disney-låtar är fiaskot ett faktum. Här sittar jag med maskaran rinnande utför kinderna och är eländig. Och eftersom jag är ute och ränner så sent så är ingen vaken och kan prata med mig. Fast jag så gärna vill ):

Inga kommentarer: