söndag, juli 06, 2008

353. Helgen som gått

Sista helgen före semestern och jag har inte gjort så mkt känns det som. Men jag har:

- Slappat nästan hela lördagen med undantag för en slalomsväng mellan raggarna till Ica, och en dammsugarrunda.

- Klivit upp och simmat så fort badet öppnade imorse
- Slappat som fan
- Möblerat om i sovrummet
- Hämtat paket på Ica
- Paketerat täcken och kuddar i mina vacuumpåsar - genialt!

Slutsatser:
- Simma kl 09 en söndagmorgon är en bra idé och känns bra hela dagen sen. Jag var till och med sugen att åka iväg igen men badkläderna hann inte torka.
- Klädskåpet är sjuhelvetes tungt att flytta på själv, och dörrarna blev ännu snedare än innan - jackpot!
- Bra musik kan vända på vilket dåliga humör som helst.
Jag är medveten om att det inte kommer att bli kul med den vita mattan i sovrummet, men jag lever på tanken att den kanske inte kommer att bli hårig alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: jo till rätt möblering är det säkert det, men jag har verkligen INGET som skulle göra så att rött passar in.. kör på dämpad inredning ^^ haha :)