fredag, augusti 07, 2009

663. Fri som en fågel

Jaha vad har då hänt sen sist?

Bygget går saakta framåt, snart klart. I övrigt har jag njutit av att umgås med min mor och min bror och att få vara på landet. Gå barfota och smutsa ner mig i oömma kläder. Jag har också njutit av måånga gosstunder med älskade Sanfrid. My ment-to-be klädd i päls som jag nu lämnat i mammas ömsinta omvårdnad.

Ikväll är inte lillebror hemma så jag har fått spendera slutet av kvällen själv. Det har jag gjort framför datorn, men med Rasmus på luffen. Har sett det så många gånger att jag kan det utantill, men det är så himla fint att man blir tårögd. Ack en så bedårande historia! Sen är det ju alltid vackert när hjältarna får varandra i slutet och sånt där..

Imorgon bär det av till Västerås för en dagsvisit. Närmare bestämt ska vi dammsuga ur och plocka lite i min gamla lägenhet för en inplanerad visning på eftermiddagen. Vågar inte hoppas på för mycket men ska iallafall åka dit och fixa lite. Ska också passa på att kolla posten hemma och hämta ut två paket.

Det var inte så mycket mer spännande (yeah right, "spännande") jag hade att dela med mig av för den här gången. Vilar vidare på semestern och sover med öppen balkongdörr. Lyssnar på syrsorna och fightas med en envis nattfjäril.

Godnatt!

Inga kommentarer: