fredag, augusti 21, 2009

664. Reeboot

Jag har fastnat. Den senaste tiden har inte varit riktigt hundra så jag har inte velat blogga, det hade bara kommit ut elände iallafall. Och DET vill vi ju inte.

Idag börjar livet på allvar igen för Nicklas, som cyklade till skolan för en timme sen. Själv var jag också uppe tidigt och körde automatväxlad bil för andra gången i mitt liv. Det lät himla konstigt först men jag lyckades till slut lista ut vad problemet var och åtgärda det. (Eller.. egentligen lyckades jag inte lista ut vad det VAR, men hur det skulle åtgärdas).

Ska diska och plocka lite här hemma för ikväll blir det tågresa till mamma igen. Men från och med söndag kväll kommer jag att vara hemma i stan som vanligt igen, med bara enstaka resor till landsbygden. Bilden föreställer för övrigt utsikten från mammas balkong i solnedgången.

Heippa.

Inga kommentarer: