måndag, augusti 24, 2009

665. Tid att landa

Så är vi då inne på sista veckan av ledigt. Har en hel del att göra så det gäller att ligga i ordentligt nu:

1. Bestämma mig för om jag ska anlita Maria S som mäklare. Lite dyr men härlig. Hm.
2. Kolla upp vilken litteratur jag ev. behöver vid skolstarten (bättre sent än aldrig)
3. Packa upp sista lådan med köksgrejor.
4. Fixa en födelsedagspresent.
5. Åka med Nicklas och köpa dator.
6. Göra rent min dator.
7. Boka tvättid och förhoppningsvis tvätta lite.
8. Fixa håret (beslutsångest!!)
9. Gå iväg med pant.
10. Prata med min ääälskade bank.

Igår skjutsade jag och Nicklas lilla mamma till Akademiska sjukhuset i Uppsala. Eller egentligen körde hon själv och sen tog vi med bilen hem. Hon ska operera sitt finger idag igen och kommer inte hem förrän tidigast på onsdag ):


Om man skulle ta och köpa en trisslott.. hehe ^^

Inga kommentarer: