måndag, mars 08, 2010

752. Status Odensvi: Tråkigt

Sitter och pillar med manuskort inför redovisningen imorgon. Å ena sidan känns det rätt så bra eftersom jag såg halva klassen redovisa idag, och alla var duktiga och det gick bra. Men å andra sidan är jag jättenervös att alla ska tycka att jag är dum i huvudet. Jag är egentligen inte alls rädd för att göra bort mig, för det värsta som brukar hända (och det händer väldigt väldigt sällan) är att jag kanske stakar mig ett par sekunder, eller att det går aningen för fort. Men jaja, jag antar att det löser sig. Imorgon är i alla fall kursen slut.
Känner mig lite ensam om kvällarna nuförtiden, så jag ser verkligen fram emot att få träffa finaste Elina på onsdag, och bästa Matilda på torsdag, och åka till Nina på fredag! Stockholm kommer att vara fint, har jag bestämt. Och tågen kommer att gå som de ska.

Men men, åter till att klippa och klistra igen.


Finaste Elina och Linda i somras.

Inga kommentarer: