fredag, april 16, 2010

756. Besvikelse

Jag är så himla besviken på min chef att jag har lust att börja gråta. Gud vad trist! Jag trodde trots alla svårigheter vi haft att kommunicera sista tiden, att det gick att lita på henne. Så var inte fallet och jag är djupt besviken. All tillit och respekt jag hade tidigare är just precis nu som bortblåst. Vi får se om det ändrar på sig, jag brukar ju inte vara såå himla långsint ändå.

Men nu. Nu är jag sur. Och ska åka till mamma och klappa på kalvar allt jag kan i helgen.


Jag vill vara liten igen och slippa tjafsa med
vuxna människor som inte kan bete sig.
Bara cykla omrking eller leka med hästarna
eller mata grisarna med gräs och släpa
med hunden på upptåg. Snälla kan
jag inte bara få göra det istället?

1 kommentar:

sara Cartong sa...

dåååååligt! jag hytter med näven åt hennes håll!