torsdag, januari 15, 2009

460. Tired thursday

Ska inte säga att det varit en dålig dag på jobbet men jag är hemskt trött. Har idag suttit merparten av dagen och försökt lära mig saker och repetera saker med Camilla så att jag så småningom ska kunna vikariera för henne som användarstöd och göra ett bra jobb while doing it.

Just idag känns det helt okej, men det känns också som att det kommer bli en prövning. Not that it's a bad thing, men tänk om alla blir galna på mig för att jag inte kan?? Hur som helst, det kommer säkert gå bra. Imorgon, en dag nästa vecka och ännu mer i februari kommer jag att få träna träna träna!

Har btw även fått rapport från Signes nya matte Raia att det fortfarande går alldeles utmärkt för Signe ute på landet. Känns skönt att höra, det lättar mitt hjärta lite.


Inga kommentarer: