onsdag, januari 21, 2009

473. Bebissjuk

Idag var Serop förbi på jobbet med sin fru och nya pyttebebis. Gud så söt hon var! Med liten björnoverall med öron och svans och hela kittet är det svårt att motstå henne.



Fullkomligt avgudar den här låten just nu. Gillade den förut men lyssnade inte riktigt på den. Just nu lyssnar jag i princip bara på den. Lite granna uppblandat med Supertramp - Give a little bit och Simon & Garfunkel - I am a rock. Måste dock säga att jag blev besviken när jag såg videon. Sångaren är ju inte ens en tiondel så snygg (och ung!!) som han låter. Lurendrejeri menar jag, att låta så där snygg och sen vara bara "okej".

(Oklart om jag är bättre själv)

(Fast jag tror inte att jag låter snygg, så då luras jag ju inte heller?)

Ps. Vill nog faktiskt inte veta om ni tycker att jag låter snygg. Ds.

Inga kommentarer: