torsdag, januari 22, 2009

474. Winnerbäck-tema


Lyssnar på gamla goda Winnerbäcklåtar som vanligt nuförtiden.

Har varit en sjukt påfrestande dag och ovärd kväll. Eftersom Camilla är sjuk är jag användarstöd denna vecka, helt oplanerat = kaos kaos kaos. Fattar inte vad jag håller på med och folk har inget tålamod alls för att jag faktiskt också är ny och inte kan allt utantill. Improviserar, lägger ärenden på bevakning och frågar stackars Micke i Gävle om hjälp heeela tiden. Tack och lov finns det folk som har ett tålamod som aldrig tryter.

Gick en sväng på stan med lilla mormor, köpte det sista till Ninas hejdå-fika imorgon. Tog bussen hem för jag kunde knappt stå på benen. Åt godis (är skitsur för det) och duschade. Somnade invirad i handduken på sängen. Vaknade till och kom på att det snart var dags att åka.

Åkte till centralstationen och mötte Sofias kompis som hade med sig Ninas present. Tyckte synd om henne som skulle behöva vänta på buss kl 21 på kvällen så jag skjutsade hem henne. Kom hem. Fixade presenten efter bästa förmåga. Har rivit till så det ser förjävligt ut i köket. Hittade inget klister eller tejp, fick ta nagellim = ruskigt pilligt och jobbigt och KLISTRIGT. Blev trots allt nöjd. Blev trött. Började skriva. Tröttnade. Och där är vi nu.

Inga kommentarer: