lördag, januari 16, 2010

721. Hur blev det så här?!?!

Jag är på oförskämt bra humör, det är nästan så att jag inte vågar erkänna det för någon. För jag vet ju hur det var för bara några veckor sedan. Hur härligt var det egentligen att höra att någon annan var så hiiiimla nöjd med livet, när man själv höll på att avlida av någon slags ångest för framtiden.

Men iallafall! Jullovet har varit så grymt skönt. Jag har både hunnit med att göra absolut ingenting hos mamma, hälsat på huvudstaden, virkat klart min filt och dessutom rensat hemma så att det knappt finns nåt att göra längre!

Skolan går dessutom bra och jag ser fram emot att det ska börja igen. Och VEM fick VG på första salstentan, i Språksociologi? VEM är bäst? Jo JAG! Och jag tror nog att det är nästan helt säkert att jag & Sonja får VG på vår uppsats också = VG i den svåraste kursen hittills!
Jag får helt enkelt strunta i samvetet och säga så här:


Just nu är jag kär i livet




Tummen upp!

Inga kommentarer: