måndag, maj 17, 2010

770. I AM a superman.

Lite i alla fall. Idag åkte jag in tidigare till skolan och gjorde klart mitt manus till morgondagens redovisning, och sen satt vi med gruppen och gjorde de sista förberedelserna för att avsluta med att sitta i solen utanför Kåren och bara vara lite. Och så hem! Jag släpade ut min loppisfåtölj på balkongen och satt där och glassade med min litteratur och fika tills huvudet fick solsting. Och så in! Hemtentan har nu växt till över 700 ord och det känns inte oöverkomligt alls längre.

Förhoppningsvis kan jag göra klart broschyren redan efter föreläsningen imorgon så att jag kan fokusera på hemtentan och bli klar den här veckan. Och i så fall är jag klar med allt utom en ynka inlämning för hela terminen! Men vi får se hur det går med superkrafterna; just nu är det dags att packa en flyttkartong och sen bara slappa resten av kvällen.

1 kommentar:

Monica sa...

Yes, you ARE a supermwoman!