tisdag, maj 04, 2010

762. Veckan fortsätter, på något vis...

...men att det bara är tisdag kan jag inte riktigt förstå.

Hur som helst har jag suttit i skolan hela dagen och fastän det gick ganska bra med grupparbetet och jag är på bra humör, så är jag så innerligt trött. Grannarna gapar och skriker så att jag inte kan sova, och jag vill bara åka ut på landet igen.

Förresten så hade jag en somrig klänning idag och det kändes alldeles fabulöst. Jag lyssnar vidare på Magnus Weideskog (man måste bara älska att ha spotify i mobilen) och nu kan man dessutom ladda hem hans nyaste låt!

Låten hittar du här, hos Veckorevyn
Magnus blogg hittar du här: magnusweideskog.com
Magnus på Spotify hittar du här: Magnus Weideskog – Unga Hjärtan
Magnus Weideskog – Magnus Weideskog
Magnus Weideskog – TiK ToK
och Magnus på Youtube hittar du här: http://www.youtube.com/user/magnusweideskog



Mycket Magnus blir det, men det gör ingenting.

Inga kommentarer: