tisdag, december 02, 2008

419. Världens sötaste

Kom på att jag måste hänvisa till ett av de sötaste blogginläggen någonsin: Abbe bakar lussebullar. Oerhört fint tänkt av en liten liten pojke. Varför inte kramas och pussas med degen, den är ju så mysig? Helt rätt av lille Abbe säger jag, vi borde alla ha en lite mer öppen syn på livet. Kramas och pussas lite mer!



Bilden är inte den bästa, men den är söt: För länge sen hade jag en söt internetvän som heter Mattias och kallades för Kvast. Jag skickade en söt sång till honom där denna text är med. En dag var jag ledsen och då ritade han denna åt mig. Han hade ingen scanner så han fick ta ett kort på den och skicka istället, och allt detta sammantaget är så gulligt att jag blir på bra humör så fort jag ser den här bilden.

Inga kommentarer: