tisdag, december 23, 2008

443. Äntligen jul

Men inte ledigt. Imorgon jobbar jag, sen blir det att åka hem till mamsen och äta mat och öppna julklappar. Sova tidigt och sen köra hela vägen direkt till jobbet på juldagsmorgonen. Kul! Men bra pengar ,)

Längtar efter ett bra tillfälle att prova det nya objektivet. Idag fotade jag med kitobjektivet som vanligt. Tog ett par bilder på en lite annorlunda paketinslagning.

Jag fick nämligen slut på papper och hade bara en liten klapp kvar. Funderade och funderade och kom till slut på den briljanta idén att använda tyg! Så jag letade rätt på en stuvbit av ett jättefint rött tyg med guld i och sydde igen paketet! Broderade lite på det också men tröttnade, det tog för lång tid så jag skrev bara "God jul Peter" ,) Kommer bild på det sen.

Kommer bli tråkigt på jobbetimorgon så jag kommer ha min dator med mig! Kommer sakna folket som är jullediga. Men nu är det verkligen läggdags! Avslutar med en liten bild till som är mer rolig än snyggt komponerad och ljussatt:

En tax som sover i kattens elementsäng.

Inga kommentarer: