onsdag, november 07, 2007

202. He's kind of a big shot

21:01 Det är Heroes på tv. Jag har sett hela säsongen redan tack vare Joakim, men nu när jag hör avsnittet i bakgrunden blir jag väldigt sugen på att krypa ner i soffan..

Jag har plockat lite grejer i badrummet. Både i skåpen och i rullvagnen finns det plats. Plats för saker. Mina saker. Signes saker. Marsvinens saker. Men Signe har sina leksaker i sitt klösträd. Marsvinen har sina saker i sina lådor under buren. Så ja, det blir väl mina saker då.

Mormors har fixat mitt överkast, eftersom det var alldeles för stort för nya sängen. Känns bra att kunna bädda ordentligt. Saknar sällskap, funderar på att ringa Ida snart. Om mitt psyke är starkt nog ska jag gå och väga mig innan jag lägger mig ikväll. Och om min disciplin är stark nog ska jag upp tidigt och promenera imorgon bitti.

Om jag orkar... Men nu ropar Signe, så nu får det vara nog.

Inga kommentarer: