måndag, november 19, 2007

214. I'll do anything to make you see

Lyssnar på "Allright" med The Lost Patrol & Lisa Miskovskij (jag KAN verkligen inte stava hennes namn) och den är så himla härlig att det spritter i kroppen fast den är lite ledsen.

Allmänt är tillståndet ganska okej faktiskt. Ibland känner jag mig som en förstörd själ som borde få vara sjuksriven i två veckor, men jag är ju inte den första som genomgår något som det här. Så jag får rycka upp mig. Jag har iallafall satt in pengarna på banken och gjort vad jag ska med dem så det känns bra.

Det känns också bra att jag har någorlunda koll på julklappar och så. Alla är inte inköpta än, men jag har några okej idéer. Och i helgen ska jag nog fara till Bråten och vara lite småbonde, vilket blir skönt. Måste bara fråga mormor om hon kan mata lilla Signe först, så att hon slipper åka bil mer än vad som verkligen är nödvändigt. Det är nämligen inte populärt. Marsvinen är nöjda bara de har något att tugga på (:

Idag finnes en bild på Signe som ligger i sitt träd. Hon har blivit en fin enmanskatt, sover bredvid mig och så.. Det funkar ju inte riktigt med marsvinen.. Men några timmar låg Sigrid hos Viktor när han "glömt" henne efter att ha kommit hem från krogen eller nåt. Men hon låg bara och slappade. Och kissade i sängen förstås.


Inga kommentarer: