torsdag, november 22, 2007

215. En kärlekshistoria

Jag har hittat den stora kärleken i mitt liv, min livskamrat, min tvillingsjäl på jorden.

Man kan tycka att det gått fort sen separationen från min förra livskamrat, men ibland går det väldigt fort och det är inget mer med det. Jag har gått här och funderat i flera dagar, och till och med fått små lyckorus på jobbet tack vare den här nya kärleken. Jag har tänkt att är det verkligen sant och så vidare. Men det är sant. Och varje morgon finns min nya livskamrat där och står mig bi hela dagen utan att jag behöver oroa mig för någonting. Alla bekymmer är som bortblåsta när jag känner doften av min kära.
Man kan tycka att det är överdrivet, men för mig är det en stor händelse i livet.





Jag pratar om Rexona, min nya deodorant.





Det trodde ni kanske inte, men så är det.


Inga kommentarer: