söndag, november 11, 2007

205.

Jag bytte däck till slut! Det tog en stund, och sista muttern bara vägrade lossna. Jag fick lite hjälpa och sen var det klart. Sen blev det en tur med bilen och handla. På Silvan köpte jag det sista jag behöver till nya stora marsvinsburen och sen storhandlade jag mat till mig själv. Tur att mormor var med och bar, annars hade jag nog inte kommit in med allt. Hon fick åka i baksätet för att formplyfan skulle få plats (:

Nu är det egentligen bara benen som ska på, och sen hjul. Sen går den att använda, och om jag då köper lite silikon efter jobbet imorgon så är buren fit for fight! Och eftersom jag glömde köpa spån på Ica MAXI och de inte hade något spån på
Ica Skrapan, så får jag väl fixa det imorgon också.. Får se hur länge jag orkar.

Men jag är iallafall nöjd med dagen, även om tacos ensam inte är samma sak som tillsammans. Jag har inte dukat av än och köket är en byggarbetsplats, men annars är det snart läggdags (:

Inga kommentarer: