söndag, november 11, 2007

206. En lång dag..

Jag hade inte alls någon lust att gå upp imorse, men pengarna lockade så jag släpade mig iväg till jobbet. Där dunkade jag webradio så det stod härliga till och det ramlade iväg dryga 70 mail från mig till nöjda och missnöjda kunder.

Jag åt upp mina tacosrester och avslutade med att köpa brunt silikon på Clahs Olsson. Sen var det raka vägen ner till mormors förråd och hämta lite ben. Sen började byggandet. Eller egentligen började det igårkväll och en stund in på natten, men nu blev det klart. I vardagsrummet står nu marsvinens nya hem, som är enormt mycket större än den bur de har nu. Jag är mycket nöjd, även om jag har en del problem kvar att lösa.. Ska tänka på det över dagen imorgon. Sen köpa spån och sen flytta in dem i nya hemmet!

Efter det är det storstäda som gäller, för på onsdag menar mormor att man aldrig vet vad som händer. Och på fredag och lördag kommer det ju folk, så lite klass ska vi väl fixa till dess.

Signe har haft besök av Fiona och det var inte så populärt, men skam den som ger sig.
Jag hade tänkt slänga in en bild på underverket jag byggt, men taklampan i vardagsrummet är kaputt, så den syns inte i mörkret. Återkommer med det imorgon kanske, när den är nybäddad och fin (:

Inga kommentarer: