tisdag, oktober 14, 2008

395. Lång tisdag.

Ska nog gå och lägga mig tidigt, kan behövas. Om jag orkar ska jag gå upp supertidigt imorgon, Suuuupertidigt! Fet chans, men man kan alltid önska. Vad kostar det att få en värdering på en lägenhet? Aja, inga djupa tankar om sånt nu, blir bara sörja i huvudet ändå. Träffade Leo på stan, var länge sedan sist. En sådan man kan sakna. Leo och Hannah.

Känner mig dissad av flera personer på en gång. Den ena vet nog inte om det alls, men den andra. Hallå. Vakna. Det är fan ett år sen jag sa det första gången. Ett år sen snart!
Men okej, jag fattar vinken. Vad är en utblandad västmanländska mot värmländska? Ingenting kanske.

Köpte en film till mig själv idag - Förtrollad. Ska spara den till en kväll då lägenheten är helt perfekt och jag är lite ledsen eller så. Ska tända lite ljus och bara titta på filmen. Inte vara ledsen.

Inga kommentarer: