onsdag, oktober 22, 2008

401. En jobbig natt

Jag är sjukt orolig för att Signe är sjuk. Igårkväll hade hon kissat i min säng igen, och jag tror att jag räknat ihop till nästan tio gånger sammanlagt nu på bara kanske två månader, och de flesta ggr väldigt nyligen. Det måste ju vara något fel, men jag orkar inte ens tänka på vad.

Ska ringa till veterinären så fort de öppnar och fråga vad man kan ta för prover osv, och vad det kan tänkas kosta. Jag känner att det finns tre alternativ: 1, hon mår dåligt fysiskt och försöker visa det, och förhoppningsvis går det att åtgärda. 2, hon mår dåligt för något psykiskt för något här hemma, och eftersom jag redan ändrat på allt jag kan tänka mig vet jag inte vad jag ska ändra på mer = Måste hon flytta? 3, hon mår dåligt för något och det går inte att göra något åt det. Och jag kan bara inte ha en katt som kissar i sängen hela tiden.. Jag vill inte ens tänka tanken hela vägen ut vad man kanske måste göra..

Snuttan då, jag vill att det ska funka.

Inga kommentarer: