måndag, mars 02, 2009

540. Vilsen väntar på värmande vän

Mera Lars Winnerbäck ikväll. Tvätten är hämtad, Sandra är duschad och matlådan packad. Täcket är mjukare än nånsin och jag kommer snart vaggas in i en skön sömn. Innan dess ska jag lyssna på lite mer mysig musik och förbereda mig mentalt inför morgondagen. Är inte hundra på när jag börjar, men det löser sig nog (:



Alla dessa live-uppträdanden är lite småpinsamma (jag menar, det är ju dansband, kan det bli annat än pinsamt då?) men den här låten är så söt. Perfekt i bilen med liiite för högt ljud en sen kväll när man kör ett extra varv bara för att det är så lugnt och skönt i stan. På studioinspelningen låter han inte så jävla bajsnöig heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, men det är väl inte som behövs övertala? Det är ju bara att åka dit, slänga några blickar på skiten, och sen åka därifrån - och då har man helt plötsligt varit där :P

Anonym sa...

Haha, får man panik högst upp så är det nog jäkligt kört. Då är det bara att ta det lugnt och gilla läget :-)