söndag, mars 22, 2009

561. Still standing for hope and glory.

En sån dag!

1 Vaknade av att jag hade saaatans ont i käken
2 Låg och läste till klockan ett, då tog boken slut ):
3 Städade som en galning
4 Satt med virknål och pillade in öglor i soffan (jävla katter..)
5 Började om i en bok jag lagt ifrån mig för länge sen
6 Diskade & värmde soppa från igår = frukost kl 16.
7 Klippte klorna på katten
8 Hamnade här
9 Ska nog duscha och sen läsa lite i nästa bok

Ps. Jag skrev "ducka" istället för duscha och "galge" istället för galning, TVÅ gånger. Oklart om jag är frisk i huvudet egentligen. Ds.

Ps2. Har fortfarande ont i min käke och inga värktabletter, det är sjuukt synd om mig men ingen kommer och tröstar mig ändå ): Ds2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, allvar? Packat två resvärkor i sömnen. Haha :) Grymt roligt ju!

Jag är nog en av de få snubbarna som faktiskt gillar "Hope and glory" med Måns. :) Yey!

Anonym sa...

Haha :) Njae, alltså, jag undrar om de frivilligt drar fram sin skiva och ba "Åh, jag älskar den här låten". Haha :) Känns lite egotrippat.

Jag gillar måns röst - och visst ser han bra ut, men inte typ, to die for. Haha :)

Kram!