lördag, mars 28, 2009

574. Livet längtar

Det har inte blivit någon Peter Pan än... Jag somnade visst när jag kom hem från jobbet ):

Hade tänkt städa lite innan Jessica kom men det blev visst bara lite dammsugning som hanns med. Nu kommer hon när som helst och vi ska göra i ordning lite grönsaksdipp och kolla på nån bra film. Tacka vet jag Telias filmbutik.. det måste ju finnas nånting som vi kan tänka oss (:

Och ikväll är det Earth hour mina vänner! Jag ska iallafall släcka om jag kommer ihåg! (:

2 kommentarer:

Cristian sa...

Sorry för det sega svaret. Tog en paus från bloggen under helgen för att koncenterera mig på lite annat. Men oroa dig inte, i'm back. Haha :)

Haha, jag saknar den serien också. Dåliga repliker, överdrivna scenarion.. Allt var bara - underbart. Haha :)

Daniel sa...

Men ibland måste man bara få sova å vila med rent samvete!