måndag, mars 30, 2009

576. Förvånad

Jag är helt tagen av hur bra den här dagen varit!

  • Jag hann med att äta frukost i lugn och ro = gröt = mysigt
  • Fantastiskt fint väder att cykla runt i!
  • Det var lugnt och skönt på badhuset så jag simmade längre än jag tänkt.
  • Hann äta lunch före jobbet och dagen gick fort
  • Fick äntligen tummen ur och gick till MacSupport med iPoden, imorgon får jag nya lurar! För det var tydligen lurarna det var fel på, så snart kommer jag höra musiken jättebra igen (:
  • Pratat med söta Alex, då blir man alltid glad <3
  • Lånade datalurarna från jobbet på väg hem och kunde dunka på riktigt bra!
  • Mina paket har kommit till Ica så jag kan hämta dem imorgon ^^
  • Imorgon är jag ledig!
Så. Vad ska jag göra nu? Vad ska ni göra nu? Berätta om något kul som ska hända!

Inga kommentarer: