tisdag, mars 03, 2009

542. And it was all yellow

En dag ska jag ta med mig mitt nya objektiv ut och inte gå hem igen förrän jag fått minst en riktigt bra bild. Funderar ärligt på att ta med mig kameran till jobbet någon dag så kan jag gå ut en sväng på lunchen när det är ljust. Vid ån är det alltid fullt av änder och jag tycker de är så himla söta ^^

Just nu är det nedräkning tills det är dags att gå, jag lyssnar på Coldplay och Sanfrid härjar med sin borste. Fastän borsten är ganska stor så bär han omkring på den och gnider sig mot den. Han tycker väl att det inte är färdigborstat än. (men hallå, jag måste ju hinna borsta mitt eget huvud också?)


Look how they shine for you..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, äsch, det är ju bara 75 skrämmande, otroligt läskiga sekunder :-) Inge farligt.