tisdag, februari 03, 2009

489. Msn Messenger


Jag började med msn väldigt sent. Kanske i tvåan i gymnasiet. Tusen år efter alla andra, men då började jag iallafall så smått. Hade inte många kontakter, pratade inte mycket. Precis som nu. Men de som är där tycker jag mycket om och klarar inte av att ta bort.

Det var i och för sig inte det jag skulle skriva. Jag skulle skriva att jag gör mina smileys åt fel håll. Med flit. Det började med att jag störde mig hemskt mycket på folk som "överanvände" glada, arga, sura, ledsna, flirtiga osv osv gubbar i konversationer och jag ville knappt använda dem alls.

Sen kom jag på att om man gjorde dem bak och fram så blev det ju inte en gul gubbe! Så jag gör fortfarande så. Det blir en liten repertoar, men ändå.

(:
):

Enda undantagen blir:
,)
xD och någon enstaka "vanlig" :P

Så vet ni det. För det har ni säkert undrat, haha. Och jo, jag är fortfarande sur egentligen. Mer om det senare.

4 kommentarer:

M sa...

fanx för snäll coment =)

M sa...

fanx för snäll coment =)

Daniel sa...

hehe inte lätt med dessa humorgubbar!

Anonym sa...

Sv: Det är tur att man har en pojkvän som får blodtrycket att stiga;-)

Gillar dina humorgubbar, fortsätt med det:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) var bara tvungen:-):-):-)