tisdag, februari 17, 2009

520. En fundering

Jag har tänkt på en sak i ett par dagar. Förut, i höstas eller somras eller när det nu var, så hade jag lite dator"förbud". Kollade bara mailen nån gång om dagen, lyssnade på musik ibland. Bara för att slippa jaga. Logga in överallt, läsa alla bloggar, kolla om någon skrivt. Tyckte det blev så jobbigt allting.

Tänkte att jag behöver göra något annat av mina minuter. Det känns så meningslöst allting just nu, jag borde verkligen antingen sova (på kvällarna) eller gå ut och vara i friska luften (på dagarna, eller ja åtminstone inte när det är natt). Det enda som stoppar är ensamheten. För när jag inte skriver / blir skriven till, hur ensamt blir det då? Det är ju aldrig någon som ringer eller så.


Nej usch nu blev det ett deppigt och dåligt inlägg (igen). Men jag ska fundera på det. Mer. Först sova sen fundera. Sov gott alla raringar.

Inga kommentarer: