torsdag, februari 26, 2009

526. Välkommen..

..jag heter Sandra Kjellin, vad kan jag hjälpa till med?

Den frasen säger jag minst 40 gånger om dagen, oftast mer. Som mest har jag sagt den 118 gånger på en dag på det här jobbet. Hur många gånger det blivit på två år och tre månader vill jag nog inte ens veta.

Nu ska jag iallafall inte säga den meningen förrän 18:e mars. Skönt. Men det betyder att jag kommer ha annat att göra och jag undrar ibland vad jag gett mig in på. Känns som att jag inte kommer att klara av det, fast det går säkert bra. Eller? Tänk om jag gör bort mig och min chef blir jättemissnöjd och alla medarbetare tycker jag är en dålig pedagog och allting ):

Den här arbetsdagen är snart slut och jag ska träffa söta Hannah på stan efteråt. Det var alldeles för länge sen så det ska bli grymt skönt, vi kan sitta och prata en hel kväll och det är aldrig tyst.

Ska försöka tänka att jag klarar vad som helst. För det vet jag ju, egentligen.

Inga kommentarer: