måndag, februari 09, 2009

494. Du sa du behövde tid.


Åh, inatt har jag sovit så skönt. Jag har haft datorn på sängkanten med min "Favoriter"-spellista på precis lagom volym. Någon gång har jag vaknat till av att en katt klivit på mig eller kloat på något, men jag har genast vaggats in i sömn igen av massa mysiga låtar.

Igår kan man faktiskt påstå att köket blev så gott som klart! Nu är det verkligen bara en sak kvar och det är att foka den nya mosaiken. Eftersom jag ska fira en födelsedag efter jobbet idag så kan det bli lite kärvt att hinna, men jag kanske hinner före jobbet imorgon (:

Och det här har jag nog sagt förut, men: Man sover alltid som bäst när sängen varit bäddad, man är nyduschad och lägenheten är nystädad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det är ett sött litet busfrö vi skaffat :-)

börjar känna mig som småbarns förälder igen *LER*

Anonym sa...

Natti Natti