torsdag, februari 26, 2009

527. Sjukt intressant

Ja, både föregående inlägg och detta är sjukt intressant. Alla som läser kommer utbrista "men asså guuuuud vad intressant, det här var ju sjuuukt kul att veta. asså ooh mygooood"

Dagen sammanfattad efter känslor:
Stressigt - Vaknade 10 minuter EFTER att jag skulle gått hemifrån
Kallt - Bussen var försenad 15 minuter
Trött - Liiiite för lite att göra på förmiddagen, jag ville bara sova
Hungrig - Hann (av förklarliga skäl) inte äta frukost
Mätt - Åt grymt god ravioli (Coop, 2 portioner för 9:90! Oslagbart säger jag)
Nervös - Det drar ihop sig. Höll i ett litet föredrag och det gick bra.
Lättad - Fick äntligen kliva ut från jobbet
Glädje - pratade lite med fina söta Sofia och mötte sen upp fina söta Hannah för en efterlängtad pratstund.
Mätt (igen) - Mmm, Café Grändens lasagne
Trött - Kom hem. Såg disken. Blä.


Sådärja, då vet ni.


Bilden på söta fina Hannah
är från min födelsedag förra året.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Smsa mysigt till mysig är sjukt oslagbart - för att inte tala om att det är just... mysigt. Jag har fått upp ögonen för norrlänningar nu helt plötsligt :D

Näe, jag vet - jag är inte så bra på svensk tv - sue me! :-) Föredrar amerikanska tv program :) Däremot är big brother rätt kul att följa (jag vet, jag är en fjortis)... - Men det är nog mest för att the dramaqueens där är så patetiska :-)

Anonym sa...

Jag vet, det är helt galet.
Jag tror bara hon är en läspande liten skitunge som har kommit på fel vägar - någon borde lära henne lite vett. Det är otäckt att det faktiskt finns ungdomar som är såna.

Anonym sa...

Haha, jag har inte så stor erfarenhet av just norrlänningar - Men det är nice :) Kul också att man träffar nya människor via bloggen med mysiga dialekter... Jag har ju bara erfarenhet av min stockholmska, och så en del av göteborgskan också. Haha :-)

Haha, jag följde faktiskt den brittiska versionen av big brother i höstas - damn säger jag bara... Helt galet.